Eκπαίδευση Προσωπικού

Γνωρίζοντας πως η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι από τις κύριες προτεραιότητες για την βιωσιμότητα αλλά και εξέλιξη ενός ξενοδοχείου, εκπαιδεύουμε το προσωπικό ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει στο βέλτιστο στις απαιτήσεις των πελατών.

Η εκπαίδευση διεξάγεται από εξειδικευμένα στελέχη της εταιρείας μας και απευθύνεται σε διοικητικά στελέχη ή στο υπόλοιπο προσωπικό. Το υλικό απαρτίζεται από σύγχρονες μεθόδους εξυπηρέτησης που αγκαλιάζουν ένα ευρύ φάσμα σημαντικών συμπεριφορών από το προσωπικό προς τον πελάτη όπως η λεκτική συμπεριφορά, το σέρβις κατά τη διάρκεια ενός γεύματος, κτλ.

Η διαδικασία της εκπαίδευσης διαμορφώνεται σύμφωνα με τις ανάγκες και τους στόχους του κάθε πελάτη.

ΡΩΤΗΣΤΕ / ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

© Copyright 2017 Admin Hospitality