Marketing & Sales Package

Sales Package

  • PRICE POSITIONING

Έλεγχος του ανταγωνισμού και βελτίωση της τιμολογιακής πολιτικής λαμβάνοντας υπ’ όψιν μας την εποχικότητα, την αύξηση του τζίρου, τον τύπο δωματίων κ.α.

  • SALES TRAINING

Εκπαίδευση του προσωπικού και των ανθρώπων που διαχειρίζονται τις κρατήσεις σε σύγχρονες τεχνικές μεθόδους πωλήσεων.

  • TOUR OPERATORS

Πρόταση συνεργασίας με  tour operators του εξωτερικού με σκοπό την αύξηση των κρατήσεων

  • TRAVEL AGENCIES

Συνεργασία με περίπου 2.000 τουριστικά γραφεία ανά την Ευρώπη με σκοπό την αύξηση των κρατήσεων.

  • OTAS

Συμβουλευτικές υπηρεσίες για αποτελεσματική παρουσίαση του ξενοδοχείου σε περισσότερα από 50 online τουριστικά γραφεία

  • MONTHLY NEWSLETTER

Μηνιαίο ή 15νθημερο newsletter σε δυνητικούς πελάτες με σκοπό την ενημέρωση ή προώθηση νέων δράσεων, προσφορών κτλ.

  • LOW SEASON SALES

Διάφορες τεχνικές και συνεργασίες με σκοπό την αύξηση των κρατήσεων σε low season εποχή.

  • DIRECT BOOKINGS

Αύξηση των απευθείας κρατήσεων με σύγχρονες και αποδοτικές μεθόδους.

Marketing Package

  • BRAND POSITIONING

Επανασχεδίαση logo, εταιρικής ταυτότητας, site, επαφή με τουριστικούς πράκτορες κτλ για να μπει το υπάρχον/καινούριο ξενοδοχείο δυνατά ξανά στην αγορά.

  • WEBSITE AUDIT

Ανάλυση ή επανασχεδιασμός του site του ξενοδοχείου ώστε να πληροί όλες τις προδιαγραφές στο κομμάτι των πωλήσεων, της  χρηστικότητας και λειτουργικότητας με απώτερο σκοπό την αύξηση των online κρατήσεων.

  • ΟΝ PAGE SEO

Διάφορες τεχνικές ώστε το site του ξενοδοχείου να εμφανίζεται σε καλύτερη θέση στις αναζητήσεις από πριν.

  • SOCIAL MEDIA

Σχεδιασμός στρατηγικής και συνολική διαχείριση της διαδικτυακής παρουσίας στα κοινωνικά δίκτυα Facebook, Instagram και Twitter.

  • PPC ADVERTISING

Δημιουργία διαφημιστικών εκστρατειών στη Google που περιλαμβάνει παρουσία σε λέξεις κλειδιά, με ελεγχόμενο κόστος προβολής, μηνιαία reports και προτάσεις βελτίωσης (optimization).  Καταγραφή της αποτελεσματικότητας και δείκτες απόδοσης (google adds, display remarketing etc).

  • REPUTATION MANAGEMENT

Η διαχείριση της διαδικτυακής φήμης έγκειται στην αξιολόγηση της παρουσίας του ξενοδοχείου στις ιστοσελίδες αξιολόγησης (TripAdvisor, HolidayCheck, Booking.com κ.α.), εκπαίδευση σε μεθόδους και εργαλεία για την καλύτερη βαθμολογία του ξενοδοχείου.

  • PHILIAN OFFICIAL WEBSITE

Καταχώρηση του ξενοδοχείου στην επίσημη ιστοσελίδα του ομίλου (παρουσίαση του ξενοδοχείου, των δωματίων, των προσφορών και του προορισμού που βρίσκεται).

  • BLOGGERS NETWORK

Έχοντας συνεργασία με τα μεγαλύτερα Ελληνικά blog, θα γίνονται διάφορες καταχωρήσεις με απώτερο σκοπό την αναγνωσιμότητα του ξενοδοχείου τόσο σε B2B επίπεδο όσο και σε B2C .

  • ATTENDING EXHIBITIONS

Παρουσία σε επαγγελματικές εκθέσεις και διευθέτηση συναντήσεων για νέες συνεργασίες.

ΡΩΤΗΣΤΕ / ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

© Copyright 2017 Admin Hospitality